Видання Міністерства
оборони України.

Видається
з 8 червня 1992 р.

23 вересня 2013 р.
      
Партія Меркель перемогла на парламентських виборах у Німеччині      Жертвами нападу на торговельний центр Westgate у Найробі стали близько 70 людей, поранення отримали майже 200      Армія Швейцарії й надалі комплектуватиметься призовниками      У Китаї жертвами потужного тайфуну стали 20 осіб, десятки тисяч евакуйовано      Кількість жертв двох вибухів, поблизу християнської церкви в пакистанському місті Пешавар, досягла 81 людини, ще 131 отримали поранення      Китайського політика Бо Сілая засудили до довічного ув‘язнення та конфіскації майна      Президент США Обама знову заявив про контроль за зброєю, після стрілянини на об'єкті ВМС у Вашингтоні      
№ 53, 03.08.2013 р.

Соціальний аспект не менш важливий за бойовий

   Соціальним питанням у Збройних Силах України приділяється особлива увага. Яскравим підтвердженням цього є громадські приймальні міністра оборони України, через які кожен військовослужбовець, або військовий пенсіонер може звернутися до міністра оборони України національного оборонного відомства.
   Протягом лише шести місяців з дня відкриття ця установа стала надійним інструментом у вирішенні соціальних проблем військовослужбовців, членів їхніх сімей, ветеранів військової служби. Так, у першому півріччі до Севастопольської регіональної громадської приймальні міністра оборони України звернулося понад 566 осіб, з яких 268 осіб зареєстровані в журналах реєстрації звернень (62 письмових та 224 усних звернення).
   Аналізуючи звернення громадян, можна зробити висновок, що головними проблемними питаннями залишаються питання щодо забезпечення житлом та пенсійного забезпечення. Звичайно, працівники приймальні не можуть вирішувати такі питання безпосередньо на місці, тим не менш усім особам була надана консультативна допомога в межах компетенції. Зокрема, 93 запити стосувалися забезпечення житлом, 89 — пенсійного забезпечення, соціальні питання порушувались у 59 запитах, кадрові —лише у трьох випадках, а решта — 42 звернення — інші питання.
   Важливо й те, що роботі приймалень надається підвищена увага з боку керівництва національного оборонного відомства. З начальниками та працівниками цих установ постійно проводяться лекції та заняття з метою підвищення їхнього кваліфікаційного рівня. Також вони забезпечені всією необхідною технікою.
   — У нас є все для нормальної та ефективної роботи, є оргтехніка, комп’ютери, Інтернет, засоби зв’язку тощо, — говорить начальник регіональної громадської приймальні міністра оборони України — помічник військового комісара з правової роботи майор юстиції Вікторія Захарова. — З цим питання не виникає. Однак у процесі роботи виникли проблеми дещо іншого характеру. Це стосується того, що у нас працюють представники з військових частин, серед яких — військові фінансисти. З огляду на те, що переважна більшість тих, хто до нас звертається, це військові пенсіонери, і цікавлять їх здебільшого питання пенсійного забезпечення, проте військові фінансисти переважно не працюють у цьому напрямку. Тому ми хочемо, щоб у роботі приймальні брали участь також представники соціального відділу філіалу Республіканського військового комісаріату, які безпосередньо займаються питаннями пенсійного забезпечення.
   Отже, регіональна приймальня продовжує свою ефективну роботу. З кожним днем збільшується кількість тих, хто шукає допомоги в стінах цієї установи, адже з кожним днем збільшується кількість тих, хто цю допомогу вже отримав. З цього приводу вчергове нагадуємо, що військовослужбовці, ветерани та пенсіонери Збройних Сил України, члени їхніх сімей, які проживають у Севастополі та на території АР Крим, можуть звернутись по допомогу до приймальні двічі на тиждень — у вівторок та четвер за адресою: 99058, м. Севастополь, вул. Пролетарська, 30,  телефон (0692)42-82-62, електронна скринька — rgp-sevastopol@mail.ru.
Олександр ЗАВТОНОВ, “Флот України”


Версія для друку

Для додавання коментарів, будь ласка, авторизуйтесь.

Логін:
Пароль:
Якщо Ви ще не зареєстровані, пройдіть миттєву реєстрацію

Архів